Česká spořitelna má nové logo a v kampani se zavazuje zvýšit finanční zdraví všech svých klientů

06.01.2023 16:25

Česká spořitelna změnila logo a má novou kampaň jak zvýšit finanční zdraví

Česká spořitelna, jedna z nejvýznamnějších finančních institucí v České republice, představila své nové logo. Toto logo představuje významný krok vpřed pro banku, která se snaží zmodernizovat a přizpůsobit se současným trendům a potřebám svých zákazníků.

Tip: Konsolidace a půjčka České spořitelny s odpuštěním až 15 splátek.

Nové logo se od těch předchozích odlišuje především svou modernější a minimalističtější podobou. V barvě je logo zářivě modré, což představuje spojení s tradicí banky a zároveň odkazuje na budoucnost.

Změna loga je součástí většího komunikačního konceptu České spořitelny, který se snaží vyjádřit, že je banka moderní a připravená na výzvy současnosti. Nové logo také dobře zapadá do nového vizuálního stylu banky, který se odrazí například ve vzhledu poboček a propagačních materiálech.

Česká spořitelna doufá, že nové logo přispěje k jejímu zlepšení image a posílení důvěry zákazníků. Zároveň věří, že se jí podaří lépe oslovit mladší generaci, která je pro banku v současnosti velmi důležitá.

 

Z tiskové zprávy banky

Lednovou kampaní „Jsme první, kdo se stará o vaše finanční zdraví“ se Spořitelna strategicky zaměřuje na změnu finančních návyků, zvyšování finančního zdraví klientů a transformaci firem. Spořitelna v kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. Banka v kampani komunikuje 4 závazky, jak pomůže zvýšit finanční zdraví klientů:

  • Do roku 2025 pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
  • Do roku 2025 pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
  • Do roku 2025 zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
  • Do roku 2025 poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
Součástí strategie je nový koncept poradenství, na jehož základě jsou bankéři hodnoceni také podle toho, zda zvyšují finanční zdraví klientů. Banka zároveň plánuje nové produkty a služby, které budou klienty motivovat ke změně finančních návyků a zvyšování finančního zdraví. Spolu s veřejnými závazky bude Spořitelna měřit naplňování strategie na základě 6 indikátorů finančního zdraví a celkové spokojenosti klientů.

 

zdroj: https://www.csas.cz/cs/o-nas/pro-media/tiskove-zpravy/2023/01/06/sporitelna-omlazuje-logo-a-v-kampani-se-zavazuje-zvysit-financni-zdravi-vsech-svych-klientu#

 

 

Zpět

Anketa

Využíváte služeb nebo produktů České spořitelny?

Celkový počet hlasů: 26

 

Najdete nás na sítích...

 Pujcek.cz na YouTube.com  Pujcek.cz na Facebooku  Pujcek.cz na Twitter

QR kód Pujcek.cz - Porovnání půjček online

ČNB: Regulované subjekty

telefon: 910 120 922
(telefonické spojení neslouží pro sjednávání ani dotazy k produktům)
 
Pujcek.cz - Srovnávání půjček:
Po—pá: Online 24 hodin
So—ne: Online 24 hodin
Svátky: Online 24 hodin

Anketa

Půjčíte si online?

Celkový počet hlasů: 1625

Dbáme na Vaši bezpečnost

Zabezpečení DNSSEC SSL certyfikace Let´s Encrypt GDPR - zabezpečení osobních údajů

© 2012-2023 Všechna práva vyhrazena. Stránky obsahují reklamní sdělení. Provozovatel neposkytuje ani nezprostředkovává žádný z produktů. Vždy zkontrolujte aktuálnost informací u poskytovatelů. Využíváme cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode