Česká spořitelna: Banka jako životní partner
02.03.2017 23:15
Silné příběhy, silné emoce. Česká spořitelna se prezentuje jako spolehlivá banka. V novém reklamním konceptu, zaměřeném na emoce, ukazuje jak dokáže pomoci jednotlivcům, skupinám i firmám. Že podporuje důležité myšlenky a projekty a nenechává je bez pomoci.
Celou novou komunikaci se zákazníky zastřešuje motto "Když ve vás někdo věří, dokážete víc.".
Spořitelna vydala emotivní příběh pana prof. Václava Vojty, jehož světově známá metoda (Vojtova metoda) pomohá především malým dětem v léčení vývojových poruch. Právě důvěra rodičů v jeho metodu pomohla k ověření toho, že funguje, ačkoli jiní pochybovali.
"Nový marketingový koncept České spořitelny sází na image a příběhy klientů. Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept."
Česká spořitelna půjčuje zodpovědně a rozhodně ne každémů, který si podá žádost. A tak by to mělo být. Ke svým klientům se snaží přistupovat s respektem a důvěrou.
Celý příběh Vojtovy metody
O koncepci informoval i deník E15.cz (redakce Strategie). Více na stránkách České spořitelny.
Články
-
14.06.2023 09:51
Zonky: Získejte volno od splácení půjčky až na 2 měsíce každý rok
Flexibilní možnost volna při splácení půjčky Od splácení půjčky Zonky si můžete vzít každý...
-
05.06.2023 15:13
Nejlevnější půjčka 2023 - Jak ji vybrat?
Sjednání nejlevnějšího úvěru na trhu není vůbec jednoduchý úkol. Při hledání správného úvěru je...
-
02.05.2023 17:24
Ušetřete s půjčkou od lidí jako více než 94 000 klientů Zonky
Pokud hledáte rychlé a snadné řešení financování svých potřeb, může být Zonky tou správnou volbou...
-
11.04.2023 13:54
Zonky snižuje minimální výši půjčky na 5 tisíc Kč - pomůže řešit nutné výdaje efektivně a férově
Zonky snížilo minimální výši půjčky z 20 tisíc na 5 tisíc korun. Tímto krokem chce pomoci klientům...