Česká spořitelna: Banka jako životní partner

02.03.2017 23:15

Česká spořitelnaSilné příběhy, silné emoce. Česká spořitelna se prezentuje jako spolehlivá banka. V novém reklamním konceptu, zaměřeném na emoce, ukazuje jak dokáže pomoci jednotlivcům, skupinám i firmám. Že podporuje důležité myšlenky a projekty a nenechává je bez pomoci. 

Celou novou komunikaci se zákazníky zastřešuje motto "Když ve vás někdo věří, dokážete víc.".

Spořitelna vydala emotivní příběh pana prof. Václava Vojty, jehož světově známá metoda (Vojtova metoda) pomohá především malým dětem v léčení vývojových poruch. Právě důvěra rodičů v jeho metodu pomohla k ověření toho, že funguje, ačkoli jiní pochybovali.

"Nový marketingový koncept České spořitelny sází na image a příběhy klientů. Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept."

Česká spořitelna půjčuje zodpovědně a rozhodně ne každémů, který si podá žádost. A tak by to mělo být. Ke svým klientům se snaží přistupovat s respektem a důvěrou.

Celý příběh Vojtovy metody

O koncepci informoval i deník E15.cz (redakce Strategie). Více na stránkách České spořitelny.

Zpět

Anketa

Líbí se Vám koncept České spořitelny?

Celkový počet hlasů: 7

Články

 

Najdete nás na sítích...

    Pujcek.cz na YouTube.com     Pujcek.cz na Facebooku

    Pujcek.cz na Google Plus     Pujcek.cz na Twitter

Anketa

Půjčíte si online?

Celkový počet hlasů: 96

© 2012-2018 Všechna práva vyhrazena. Srovnání online půjček na Pujcek.cz. Provozovatel neposkytuje ani nezprostředkovává žádný z produktů. Vždy zkontrolujte aktuálnost přímo u poskytovatelů. Využíváme cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode