Česká spořitelna: Banka jako životní partner
02.03.2017 23:15
Silné příběhy, silné emoce. Česká spořitelna se prezentuje jako spolehlivá banka. V novém reklamním konceptu, zaměřeném na emoce, ukazuje jak dokáže pomoci jednotlivcům, skupinám i firmám. Že podporuje důležité myšlenky a projekty a nenechává je bez pomoci.
Celou novou komunikaci se zákazníky zastřešuje motto "Když ve vás někdo věří, dokážete víc.".
Spořitelna vydala emotivní příběh pana prof. Václava Vojty, jehož světově známá metoda (Vojtova metoda) pomohá především malým dětem v léčení vývojových poruch. Právě důvěra rodičů v jeho metodu pomohla k ověření toho, že funguje, ačkoli jiní pochybovali.
"Nový marketingový koncept České spořitelny sází na image a příběhy klientů. Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept."
Česká spořitelna půjčuje zodpovědně a rozhodně ne každémů, který si podá žádost. A tak by to mělo být. Ke svým klientům se snaží přistupovat s respektem a důvěrou.
Celý příběh Vojtovy metody
O koncepci informoval i deník E15.cz (redakce Strategie). Více na stránkách České spořitelny.
Články
-
03.03.2023 12:39
Jak vtipně darovat peníze: 18 tipů
Pokud hledáte originální způsob, jak darovat peníze, máme pro vás několik skvělých tipů. Darování...
-
28.01.2023 10:49
Jak si snadno a rychle půjčit v hotovosti? Poradíme vám, jak získat peníze ihned na ruku!
Pokud hledáte rychlou a snadnou půjčku v hotovosti, máte několik možností (vizte zde: Půjčky...
-
19.01.2023 11:57
Půjčku Kamali vyplatí SAZKA v hotovosti - už nepotřebujete bankovní účet
AKTUALIZOVÁNO Peníze z Kamali již není možné získat v hotovosti. Půjčky, kde dostanete peníze v...
-
06.01.2023 16:25
Česká spořitelna má nové logo a v kampani se zavazuje zvýšit finanční zdraví všech svých klientů
Česká spořitelna, jedna z nejvýznamnějších finančních institucí v České republice, představila své...